Licoare sufletului

Ziua de 2 martie a început cu nervi, stres, și examen. Uuuhhh ma-mia câtă nebuneală de dimineață, câte obstacole pe când afară încă nu s-a luminat bine. Eiii, da unica fericire de dimineață au fost fulgii mășcați ce dansau alene până se atingeau de pământ, frumusețe!!! doar fulgii de nea îmi calmau spiritele nervoase ce -mi înăbușeau sufletul. Sigur, că într-un final a revenit și calmul pe meleagul sufletului meu. Știu foarte bine că nervii ăștia nu duc la bine, dar nu poți să-i excluzi din viața de zi cu zi. Chiar dacă denotă negativism, aceștia își au rolul lor, doar pozitivul cu negativul se combină și formează ceva super-mega-tare. Doar că trebuie să deprindem abilitatea de-ai controla. E greu? vă cred, dar totul e posibil-doar DORINȚĂ. Și iată eu după cum știți iubesc muzica, aceasta și mă ajută la stăpânirea celulelor nervoase care sunt gata, gata să explodeze. Câte lucruri magice poate face muzica, uneori nici nu ne dăm seama că ea de fapt a fost licoarea ce ne-a salvat într-o oarecare situație. Ziua am încheiat-o cu zâmbetul pe față, mulțumită de mine și de tot ce mă înconjoară. Astfel vă propun spre audiție creații extrem de minunate și cunoscute:






Comentarii