O filă din viața mea...

    Anul acesta din luna mai pînă în luna iulie am fost participanta proiectului ,,Stagiar în Parlament”. A fost o perioadă frumoasă, interesantă, plină de emoții surprinzătoare, cunoștințe noi și în final o călătorie în orașul Kiev la Rada și Guvernul Ukrainei. Astfel, în timpul stagierii sigur că am avut permis de intrare la ședințele Comisiei pentru Educație, Cercetare, Cultură, Tineret, Sport și Mass-media plus la Ședințele plenare ale Parlamentului. Pot să mă laud și eu un pic că am văzut cum se realizează, construiește politica în republica Moldova. Poate mulți își imaginează că cei de la guvernare nu muncesc ci stau și-și încălzesc burtica la soare, dar nu este chiar așa oamenii muncesc...alta e întrebarea..cât de eficientă este rezultatul muncii pe care o fac??? La final am fost într-o călătorie  la Kiev....am avut fericita ocazie să vizitez Rada Ukraineană și Guvernul...au o securitate ce de fapt nu se compară cu cea a noastră. Iată câteva fotografii:

















Comentarii