În căutarea unui job...

  Iată! sunt și în concediul bine meritat, cred eu. După un an de muncă aferent domeniului pe care l-am studiat trei ani „Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării” am hotărît cu certitudine că este timpul să-mi găsesc un alt loc de muncă, acela care să-mi fie drag sufletului și căruia să mă pot dedica pentru a face lucruri bune. Astfel, o dată cu începerea vacanței mele am și început căutările...am depus dosarul la mai multe instituții ale statului și sunt în așteptarea unui rezultat pozitiv. 
  Sper că guvernarea actuală a reușit cît de cît să elimine faza: cu relațiile/mita e.t.c. Există un regulament și cred că oamenii legii îl vor respecta...că tot e scris și aprobat de ei. Ar fi stupid să-ți calci în picioare propriile acțiuni. În pofida faptului dacă nimic nu-mi reușește eu voi continua cu forțele proprii să-mi caut un serviciu pe potrivă, care să-mi permită cel puțin existență de sinestătătoare în Chișinău. Din principiu nu vreau să apelez la cunoștințe și nuș” mai ce. 
SCHIMBAREA ÎNCEPE CU FIECARE DINTRE NOI!!!

Comentarii