A cincea zi...

   Aseară m-am culcat cu gînduri pline de griji față de pisica mea care de durere s-a ascuns și nu răspundea la chemările noastre, dar spre dimineață a apărut fiindcă foamea a rupt-o. Astfel, trezirea a fost la ora 06.45 pentru a vedea cum se simte ea...cu lăbuța umflată :(((((, a păpat, a fost mîngîiată și s-a culcat...după care am mers și eu în pat să-mi continui somnul pînă la ora 10.00. 
  Toate acțiunile care au urmat după trezirea finală sunt obișnuite pentru că zi de zi le repetăm. Un moment important a fost că am audiat melodii relaxante ceea ce m-a făcut să-mi revășesc unele amintiri, doruri...o zi de suflet pentru mine, o zi liniștită, o zi cu mult soare în suflet, o zi cu multe speranțe în bine și gînduri pozitive. Atenția și grija sunt îndreptate către pisea...ea se simte mai bine și sunt sigură că mîine va fi și mai bine. Prînzul l-am luat împreună cu cumnata și mama-soacră, iar acum vom mai privi video utile pentru viitoarele mămici și îl așteptăm pe tăticul nostru. Postarea de astăzi e fără poze, nimic nu m-a inspirat la aceste acțiuni...dar pînă deseară e mult poate apare ceva.
Scriu puțin fiindcă textele lungi, copioase în detalii nu au priză...pe viitor poate mă regăsesc într-un stil aparte...cine știe?.....

Comentarii