A doua zi: 27.01.2015

Astăzi, lumina soarelui a pătruns prin geam și mi-a alintat ochii...astfel, m-am trezit la ora 09.39. Cei drept astă dimineață a fost mai incomodă față de ziua de ieri, bebe-ul meu scump, drag și așteptat s-a trezit dis-de-dimineață foarte energic, iar eu încercam să-l liniștesc mîngîind-ul cu ochii închiși. Dar să revenim la acțiunile care au urmat: toaleta de dimineață, micul dejun pentru mine și pentru pisea, iar apoi plecarea la centrul medical din localitate fiindcă astăzi medicul de familie este la datorie. Ajunsă acolo cu chiu cu vai ca o băbuță după ce am ridicat un deal, am prins rînd /erau multe persoane/. Am petrecut două ore pe scaun, iar apoi încetișor mi-am îndreptat pasul spre casă. O observație de a mea plăcută....cînd am ieșit din casă soarele a fost atît de generos, iar înapoi figrul mi-a rumenit obrajii. Acasă mă aștepta o supriză plăcută, VOILA:

drăguț de tot, nu???

   Astăzi, puțin timp am dedicat bucătăriei, mai mult plimbărilor pe afară și altor lucruri de rutină privind treburile unei bune gospodine. Totuși acum urmează să mă duc să gătesc ceva pentru soțior...probabil vă întrebați de ce nu spun cum îmi petrec serile? le petrec împreună cu bebica și soțul....iar asta rămîne după ecran. 
Cu detalii picante și interesante revin....pupici pentru toți oamenii frumoși și cu inimă mare.


Comentarii