Prima zi în concediu de maternitate


Din poză se observă că am fost petrecută în concediu de maternitate cu mult drag de colegele mele...iar spre finalul zilei mai nu mi-au dat lacrimile, dar asta e viața, trebuie să stăm și acasă ca bebe să crească sănătos și să vină pe această lume cu cea mai mare dorință. Deci, oficial pentru  mine eu consider că astăzi, 26.01.2015 savurez prima zi din concediu.
Dis-de-dimineață soțul meu drag și scump a plecat fără mine la serviciu, iar eu am rămas să mă lupt cu somnul dulce de dimineață în pofida faptului că vreai nu vreai ai careva disconfort și dificultăți în mișcare. Am dormit împreună cu bebica noastră pînă la ora 10.00. Minunat! cu așa exclamație am deschis ochii, repejor am făcut toaleta și zic dă să trag o fugă la centrul medical din localitate fiindcă sora medicală urma să-mi mai completeze în caietul de sarcină cîteva date de ordin oficial și birocratic. Am făcut o plimbărică, dar nimeni nu era acolo și încetișor mi-am îndreptrat mersul înapoi spre casă. Ajunsă acasa, am hotărît să șterg pragul casei fiindcă pisea nostră dragă ne face doar urme și mizerie, oricum o iubesc/ este cea care aduce energie pozitivă/ iată și o poză cu ea, alintata:
Dragă, nu?
am făcut ordine, dar sunt sigură ca animalățul nostru și-a lasat deja amprentele :). Apoi am venit am conectat laptopul și tv și am început să scriu. Este ora 12.17. Mai tirziu preconizez să gătesc clătite și pilaf, dar mai aproape de ora cînd tăticul se va reîntoarce de la serviciu...revin cu poze gustoase. Și da, îmi place... 

Comentarii