Ziua a treia...

   Miercuri, adică ieri: 28.01.2015 trezirea a fost de dimineață, ora 07.00 fiindcă am mers la medicul obstetrician-ginecolog de la Chișinău. Am hotărît împreună cu soțul că bebe-ul nostru se va naște la Centrul Mamei și a Copilului și astfel, mergem regulat la medic fiindcă se apropie ziua cea mare și așteptată. Timpul de afară era unul mohorît cu ceață și stropi de ploaie. Ca de fiecare dată am organizat micul dejun pisicii mele iubite, iar soțul a pregătit micul dejun pentru noi. Tare iubiți ne mai simțim și mulțumim Domnului pentru asta. Ajunși la:
   Am mers la medicul nostru, apoi la USG necesară în cea de-a 31 săptămînă...a fost un moment emoționant de tot că nici nu pot să-l descriu...băiețelul nostru are 1 kg.760 gr. crește baiatul așa cum se cuvine în conformitate cu termenul de sarcină...într-un cuvînt suntem bravissimo ambii. Medicul a spus că totul este bine la noi, iar următoarea vizită o vom face la 34 de săptămîni, apoi la 37 săptămîni, după care în fiecare săptămînă pînă în momentul cînd minunea se va produce. Apropo, am mai făcut o poză cu băiețelul nostru :))))))). 
După ce le-am clarificat pe cele planificate tăticul nostru a hotărît să ne răsfețe și ne-a dus la pizzaaaaa, hmmm aluat, dar n-am ce face dacă îmi place...nimic grav...a fost gustos, relaxant, vesel...într-un cuvînt toți mulțumiți și am plecat spre casă. Seara a fost una relaxantă în fața tv-ului. Cam așa ne-am petrecut noi ziua de ieri...și astăzi vom scrie ce am făcut în curînd.

Comentarii