A opta zi..

   O zi de luni, de dimineață l-am petrecut pe tăticul nostru la serviciu, i-am oferit micul dejun pisicii și m-am reîntors în pat pentru ami continua odihna. Trezirea definitivă a fost la ora obișnuită: 10.00, am făcut toaleta, micul dejun și dacă tot ne simțeam mai odihniți hai să facem curățenie prin casă, apoi am mai copt un tort și mi-am mai găsit o nouă ocupație să hrănesc cîinișor micuț de tot care sper că va crește mare.       Spre seară am gătit cartofi ccu păstări în usturoi și ceapă, iar cînd au sosit bărbații ne-am așezat cu toții la masa. Și ar trebui să urmeze un relax, se poate și așa de zis, dar iarăși după o zi plină de mișcări necontenite spatele ne dă de știre. Mîine ne vom odihni mai mult...ziua mă simt mult mai bine, dar seara nu ne găsim locul... Astăzi postarea iarăși este fără poză...mă gîndeam să nu vă fac poftă cu torturile mele :)))))))
Mîine venim și cu imagini...promitem.

Comentarii