A paisprezecea zi...a cinsprezecea zi...a șaisprezecea zi

                                                             
10.02.2015
11.02.2015
12.02.2015

  Toate aceste zile le-am petrecut diferit. Marți am mers la punctul medical din localitate pentru a lua niște îndreptări la careva investigații medicale, dar n-a fost să fie..erau foarte multe persoane, am stat și eu în rînd o oră, am văzut că nu mai pot și m-am reîntors acasă..calmă și fără stresuri chiar dacă tupeismul nostru cel al moldovenilor nu are limite să per.mite unei gravide să treacă fără rînd..în fine nu contează...bunătatea începe să vină de la fiecare. Iar eu mă mîndresc că pot, vreau să fac lucruri bune. Și nu voi enumera momentele în care am făcut-o pentru am facut din inimă și cu mare drag, iar Domnul le vede pe toate. Acasă am venit ne-am relaxat..am privit tv, am navigat pe net, apoi am pregătit cina: cartofi cu carne la cuptor-foarte delicios și mai ales cu murături de la nord, de la mama. Tot în această zi am observat răsărirea ghioceilor din grădină...i-am adus tocmai de la nord primăvara trecută așa că anul acesta ei au răsărit din nou pentru a ne bucura privirile...de mică copilă am iubit aceste flori gingașe și plăpînde, și întotdeauna pentru mine era o sărbătoare cînd vedea că au răsărit-duceam vestea la toți membrii familiei..defapt și acuma păstrez această tradiție chiar dacă sunt deja matură. Vreau să mai menționez că înspre seară am avut oaspeți pe neașteptate, dar foarte așteptați: prietenii noștri Aurica și Vitalie...doar că au fost pe puțin timp, oricum am fost bucuroșo și plăcut suprinși.
   Ziua de miercuri a fost una posomorîtă, friguroasă..prea puțin am ieșit pe afară...puțin am ce a spune despre această zi..doar că mîhnirea m-a însoțit..înspre seară a fost mai vesel:împreună cu soțul i-am făcut o baie pisicuței noastre, a fost tare nostimă,dar după aia sărmanica tremura de frig..dar nu vă faceți griji...am învelito și adormit c aun îngeraș...tăticul nostru a fost cu noi toată ziua, iar înspre seară aplecat la serviciu..așa că noi cu bebe am dormit singurei în această zi...
   Astăzi, ziua este însorită, tati a revenit de la serviciu și doarme, iar noi cu treburi prin bucătărie,dar și cu un ochi ce se petrece în parlamentul nostru deocheat.
Preconizez azi să fac colțunași, sper să nu mă răzgîndesc..și tadam Leancă 2 nu a fost votat.
Dispoziția e bună..bebele e activ..totul e bine și frumos..mai multe zile ca astea!!!!

Comentarii