A șaptesprezecea zi...a optasprezecea zi

13.02.2013
14.02.2014 
   Ziua de 13, vineri a fost una foarte și foarte însorită...așa că toată ziua am petrecut-o sub razele soarelui...a fost bine, prin casă intram fugitiv și repede afară. Seara am pregătit cina și atît am avut a vă spune...
   Ziua de 14...ziua îndrăgostiților de asemenea fost plină cu soare, am dormit cu tăticul nostru pînă la ora 10.00, apoi am plecat la piață pentru face cumpărăturile necesare la geanta pentru maternitate și nu doar. Deci, piciului i-am cumpărat practic totul au mai rămas cîteva lucruri de luat și suntem pachet, deja trebuie să luăm și pentru mine ca să fim gata de momentul culminant. Pe lîngă astea a fost o zi frumoasă chiar dacă obositoare... noi de cu seară am primit cadoul...promit să-i fac o postare...totodată împreună cu cumnata am copt o plăcintă și cornișoare dulciiii. Am păpat cu toții, apoi cu soțul ne-am retras la căsuța noastră....



Comentarii