A treisprezecea zi...a paisprezecea zi

07.02.2015/sîmbătă
08.02.2015/duminică
Zile de weekend/ a fost un start de odihnă pentru scumpul meu soț, iar pentru mine de asemenea :)))).
Nu am făcut poze doar de cît cu animăluțul nostru...promit să le postez cu drag pentru că sunt niște fotografii foarte dulci. Ziua de sîmbătă a fost una somnoroasă, apoi mai mult una de rutină pentru mine, ceea ce prezumă bucătăria, iar curățenia deja a trecut pe umerii lui Victor. Nouă deja ne este mai greu să ne mișcăm, așa că dacă facem mult efort atunci seara devine insuportabilă pentru mine...și adio somn. Astfel, vrem sau nu vrem trebuie să avem grijă. Ziua de duminică s-a dovedit a fi de asemenea una somnoroasă...ne-am trezit pe la orele 11.00/savurăm acum de somn cît bebele ne dă voie, căci curînd sunt sigură că regimul nostru s eva schimba radical și cel mic va dicta situația, abia așteptăm momentul!!!!!!!!!!!!!!
Duminică am stat mai puțin prin bucătărie, doar că spre seară am mai gătit cîte ceva cu cumnata....ți în rest totul e bine dragii mei cititori... 

Comentarii