11 luni pline de fericire

De 11 luni duc o viata absolut noua. De 11 luni am uitat de somn, odihna, petreceri nocturne, călătorii inopinante si mm altele. Dar toate astea nu au importanta cind il vezi pe puiul tau zîmbind si venind agale catre tine sa te cuprinda...ehhh o mai mare fericire pe lumea nu e! Si asa ar spune orice mama adevarata. Inainte de a fi mămică ma gîndeam la carieră, la multa munca, dar tare mai credeam cind spuneam ca familia va fi mai putin importanta! Ma bucur ca Bunul DUmnezeu mi'a dăruit asa sot iubitor si asa un băiețel dragalas' ca acum nu imi imaginez existenta fara EI. Fetelor! cariera e buna' nici eu nu am renuntat definitiv la ea' chiar si acum fiind in concediu de maternitate lucrez de acasa citeva ore, cit piciul doarme...Dar familia in viata asta e totul! Absolut totul- toate celelalte nu au valoare cind familia nu e! În lumea asta plina de răutate familia e cuibul unde toti devin mai buni! Mai blajini si mai sinceri ! Intemeiati'va familii' faceti copii, chiar daca deloc nu e usor sa fii o mama """ insa e nobil sa fii mama.
Iata si Victorasul nostru:



Comentarii