Azi singurei...

Cum sa fii mămică cu bebe micuț si singurei acasa' nu este prima oară cind rămînem asa fiidca asa e serviciul taticului nostru. Ap iata vreau sa va zic ca nu e usor deloc atunci cind esti tu si bebe! El plînge ca vrea sa fii cu el' nu vrea sa rămînă singurel' trebuie sa cauti diferite ocupații interesante ca sa fugi la wc' sa duci gunoiul' sa-i faci ceaiul si terciul de dimineata' sa strîngi lucrurile prin casa si la final fericit din prima parte a zilei posibil sa iti beai si tu ceaiul sau cafeaua...asta posibil...fiidca bebelusii fff repede se plictisesc si incep a cauta mamica lor iubita! E si mai vesel cind incep si au o dorinta nebună sa meargă, nu se simt siguri pe ei si atunci plimbările prin casa de minute pentru tine durează o vesnicie. Dar asta e sa fii mămică...Si totusi e fenomenal sa fii in aceasta postura' sa ai asa un botulet de aur care te face fericita chiar daca ai necazuri! chiar dacă  e trist afară. Chiar acum intr'o fuga am pus la foc mîncarea pentru miine cind va veni acasa tati , si repede am baut o cană cu ceai si o tartina si iata'ma aici in pat linga scumpuletul meu care doarme fara griji stiind ca mama e alaturi. Jumate de zi a trecut... Si iată asa e sa fii mama. Despre urmatoarele acitivitati revin cu noi detalii. Sper ca aceste scrieri ale mele intr'o buna zi cind le voi reciti imi voi aminti de feciorasul meu micuț care deja va fi mare. Copiii foarte repede cresc...

Comentarii