Zi de martie

O zi insorita de dimineata, o zi cu aer rece, vintul sufla puternic! Cam asa a inceput prima impresie de dimineata. Noaptea trecuta a fost mai putin somnoroasa ca celelalte, micutul Victoras a vrut sa stea la sin si facice vrea Măria Sa. In fine este o zi obișnuită' spălăm haine, facem mîncare, ne jucăm, ne plimbam si etc...copiii se plictisesc foarte repede. La moment piciul doarme, iar eu stau ca paznicul...multe profesii are o mamă (bucătăreasă, menajeră, învățătoare, grădinar, croitoreasă, florar, medic etc.)daca aveti completări la astept in comentariu. Si iata' noi mamele suntem defapt super-mame!!! Pe diseară imi propun să pregătesc o prăjitură cu mere la cuptor...Ca să avem un desert la cină. Nus ce mai bătuți pu bebelusii vostri, dar eu am batut azi uha (#zeama din peste) ' tare o preferă. O zi de martie obisnuită, fără cu mari devieri de la programul zilnc' apropo am spălat o draperia care avea mucegai si s'a curățat. Confirm metoda: in masina de spălat la 60 de grade, detergent plus clor.. daca minuni, culorile nu se iau, totul e super. Doar că am de călcat....in fine bine ca e bine. Pup celor ce ma citesc. Blog despre toate pentru toti.

Comentarii